EasyBill hjælper med dit kørselsregnskab

0
104
En tjekker sin mobiltelefon i sin parkerede bil

Artiklen er lavet i samarbejde med den eller de virksomheder, der linkes til i denne artikel. Indlægget er altså betalt - det samme gælder eventuelle hyperlænker.

Når man arbejder, så er det meget vigtigt at holde øje med det antal kilometer man køre, da man ellers kan ende med at snyde sig selv for lidt ekstra penge. Man skal jo lige netop huske, det som hedder kørselsfradrag. Men kørslen er ikke kun relevant for den enkelte privatperson som køre til og fra arbejde, for mange er det nemlig også relevant, når man er på arbejde. Der er nemlig mange ansatte som ofte må køre til møder i forskellige sammenhænge, og dette er jo også en del af deres arbejde, så det skal de jo også have løn for. Her er det vigtigt for både den ansatte at kunne få oplyst det nøjagtige antal kilometer, den ansatte har kørt. Her kan den smarte app fra EasyBill hjælpe med kørselsregnskabet.

Sådan fungerer EasyBill

EasyBills app til kørselsregnskab fungerer egentlig super simpelt, så alle nemt kan holde styr på deres kørselsregnskab i arbejdstimerne. Man starter med at indtaste ens startadresse og det antal kilometer man har kørt ved start. Når man så er ved sin destination, indtaster man destinationen og det antal kilometer som tælleren står på. Derudover kan man tilføje en note som fx fortæller formålet med kørslen. Når kørslen så er færdig, kan man gemme kørslen, så man nemt kan finde den igen i EasyBill.

Sådan hjælper den dig

For den ansatte er appen smart, så man kan bevise overfor virksomheden, hvor langt man har været ude og køre. På den måde undgår man at få for få penge for sin kørsel.

Sådan hjælper den virksomheden

Alle virksomheder benytter sig af data fra tidligere projekter, når de skal starte nye projekter. Denne data indeholder også det antal kilometer som køres i forbindelse med møder. Desuden hjælper det med regnskabet, så de ansatte får den rigtige løn udbetalt. Man kan fx kombinere kørselsregistrering med tidsregistrering, så det også registreres, hvor meget tid der bruges i forbindelse med møder og lignende.

 

 

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here